Navigare Posted December 3, 2021 Report Share Posted December 3, 2021 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 15, 2021 Report Share Posted December 15, 2021 Inte en egen bild men såg den precis på Reddit. Tyckte den platsar här i tråden ändå. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Carl Mountainvalley Posted June 14, 2022 Popular Post Report Share Posted June 14, 2022 Lite solnedgångar tagna från "mina arbetsbåtar" jag kör till vardags☺️ Kvällsavgång Mariehamn på resa västerut Natten på antågande i Tallinn Kopli shipyard Ingående i Sandhamns farleden, passerar Farfars grund påväg mot Kanholmsfjärden 1 7 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted June 18, 2022 Report Share Posted June 18, 2022 När jag nu ändå håller på med solnedgångar från arbetsplatsen så var detta gårdagens vy från bryggan vid ankomst Mariehamn 😊 inkommande i farleden mot Mariehamn närmar oss hamnbassängen och förbereder oss för styrbords sväng för att förtöja i Mariehamn 👍🏻 Ibland har jobbet fördelar mot ett 9-5 jobb iland 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted August 13, 2022 Report Share Posted August 13, 2022 Solnedgång från arbetsplatsen förra arbetspasset, vy från bryggan vid ankomst Mariehamn. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navigare Posted August 21, 2022 Report Share Posted August 21, 2022 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts