Navigare Posted December 3, 2021 Report Share Posted December 3, 2021 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 15, 2021 Report Share Posted December 15, 2021 Inte en egen bild men såg den precis på Reddit. Tyckte den platsar här i tråden ändå. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Carl Mountainvalley Posted June 14, 2022 Popular Post Report Share Posted June 14, 2022 Lite solnedgångar tagna från "mina arbetsbåtar" jag kör till vardags☺️ Kvällsavgång Mariehamn på resa västerut Natten på antågande i Tallinn Kopli shipyard Ingående i Sandhamns farleden, passerar Farfars grund påväg mot Kanholmsfjärden 1 7 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted June 18, 2022 Report Share Posted June 18, 2022 När jag nu ändå håller på med solnedgångar från arbetsplatsen så var detta gårdagens vy från bryggan vid ankomst Mariehamn 😊 inkommande i farleden mot Mariehamn närmar oss hamnbassängen och förbereder oss för styrbords sväng för att förtöja i Mariehamn 👍🏻 Ibland har jobbet fördelar mot ett 9-5 jobb iland 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted August 13, 2022 Report Share Posted August 13, 2022 Solnedgång från arbetsplatsen förra arbetspasset, vy från bryggan vid ankomst Mariehamn. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navigare Posted August 21, 2022 Report Share Posted August 21, 2022 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted July 16, 2023 Report Share Posted July 16, 2023 Gårdagskvällen bjöd på fina färger i Ålands norra skärgård, påväg hem från stugan efter en full dags snickrande på bastun. Man skäms ju att man inte har haft tid att sjösätta båten ännu...🫣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusS Posted July 17, 2023 Report Share Posted July 17, 2023 Gotland igårkväll 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oestrich Posted July 18, 2023 Report Share Posted July 18, 2023 Stora Nassa 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corall27 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 några år sen ovanför Grisslehamn 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusS Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Ekstakusten, sista natten på Gotland i somras. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Jag vet att det står NEDgångar men om inga UPPgångar sker så.... ja, ni fattar säkert. Den här dök upp härom morgonen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corall27 Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Soluppgång i hemmahamnen i söndax 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corall27 Posted December 4, 2023 Report Share Posted December 4, 2023 Ok en solnedgång, sista millimetern, men det är iaf mitt i Roslagen, å grillar i lördax. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirayaf20 Posted December 7, 2023 Report Share Posted December 7, 2023 Får bli en rörlig bild i den här tråden. Tre starka S. Segmo, Smuggler och Solnedgång. IMG_7560.mov 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corall27 Posted April 10 Report Share Posted April 10 Blev en cool dubbel regnbåge vid sista solljuset ikväll! 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corall27 Posted May 14 Report Share Posted May 14 Hämtade ”My Little Baby” igår från vinterparkeringen, blev en tur ner till Gräddö med otroligt bra väder! solnedgång över Norrtälje 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corall27 Posted June 8 Report Share Posted June 8 Grannen tog en bild härom kvällen! 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusS Posted June 22 Report Share Posted June 22 Midsommarafton, inte en droppe regn, sittande på en holme med en kall bira… 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusS Posted June 27 Report Share Posted June 27 Får nästan klassas som solnedgång, motorn i bubblan gav upp 3 år efter att jag väckt den från fastrostad, oerhört mycket mygg, annars en fin sommarkväll att sitta o vänta på frun som kom o drog hem mig😁 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola Posted June 27 Report Share Posted June 27 Förrgår på Mälaren, varmt i luften, kall dricka och fotboll helt utan skänslomässiga kopplingar på burken... 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Z Posted June 27 Report Share Posted June 27 Vyn från middagsplatsen idag och igår. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Z Posted July 4 Report Share Posted July 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Posted July 4 Report Share Posted July 4 Kvar i Venedig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Z Posted July 4 Report Share Posted July 4 39 minuter sedan, Jens sade: Kvar i Venedig? Japp, ett tag till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corall27 Posted July 5 Report Share Posted July 5 On 2024-06-27 at 10:55, MagnusS sade: Får nästan klassas som solnedgång, motorn i bubblan gav upp 3 år efter att jag väckt den från fastrostad, oerhört mycket mygg, annars en fin sommarkväll att sitta o vänta på frun som kom o drog hem mig😁 Treans avgasventil??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted August 10 Report Share Posted August 10 Ankomst Mariehamn 13/7 och en helt otrolig aftonrodnad 😲, fullt med gäster som stod på däck och fotograferade den kvällen ☺️ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts