Kalle AMK Posted July 20, 2022 Report Share Posted July 20, 2022 En liten smuggler-film i denna tråd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted July 29, 2022 Report Share Posted July 29, 2022 Igår efter avgång Stockholm så hade vi finbesök på vattnet, blev omkörda av en Smuggler 24:a med en 200 hkr E-Tec på aktergaveln utanför Liva i Halvkakssundet. Kanske det var någon här på forumet 🤔😊 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted July 30, 2022 Report Share Posted July 30, 2022 On 2022-07-29 at 17:46, Carl Mountainvalley sade: Igår efter avgång Stockholm så hade vi finbesök på vattnet, blev omkörda av en Smuggler 24:a med en 200 hkr E-Tec på aktergaveln utanför Liva i Halvkakssundet. Kanske det var någon här på forumet 🤔😊 Men tusan oxå, nu var han ute å körde igen, gasade förbi oss lite före Fjäderholmarna. Tog ett foto men d blir lite iffy med telefonen 😝 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders smuggler Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 Smuggler nr 1 https://smuggler1.blogspot.com/?m=1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oestrich Posted August 1 Report Share Posted August 1 Såg den här idag. Smuggler va? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1800thomas Posted August 1 Report Share Posted August 1 Jo, 21 HT om jag inte har fel. Hade helt glömt bort Smugglertråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oestrich Posted August 2 Report Share Posted August 2 Det här är oxå en smuggler va? Hade lite denna som drömbåt när jag var liten för de jag såg i skärgården gick fort!! Har aldrig åkt smuggler dock. Bara american… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasglad Posted August 2 Report Share Posted August 2 Jepp båda två är Smuggler. En 21:a och en 24:a Vi har också Smugglat idag. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts