Magnus Posted December 28, 2013 Report Posted December 28, 2013 Här kommer några testbilder direkt från min telefon. dock är jag tvungen att förminska dem först. Quote
Magnus Posted December 28, 2013 Author Report Posted December 28, 2013 Fler bilder.. exporterade enligt min Mac till storleken "stor" 1 Quote
Mälar Elvis Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Ett par av bilderna tycker jag gott man kan visa upp... Quote
Magnus Posted January 5, 2014 Author Report Posted January 5, 2014 Ändrade rubriken. Så nu kan ni alla fylla på med random bilder från Båtlivet. Quote
Magnus Posted January 5, 2014 Author Report Posted January 5, 2014 Här kommer två bilder från sommaren 2013 MälarElvis tar upp för sin veckotvätt av Bajan (troligtvis Mälarens vitaste Baja) På Tur mot Askholmen , 30 grader varmt, Björkfjärden ligger i princip blank, ölen lockar så ligger stadigt på över 4000rpm i symaskinen i Formulan 1 Quote
Mälar Elvis Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Kvällstur på väg hem från Idskär, med The Snurre Boat... Livskvalitet... 2 Quote
Jesper Zander Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 @ Magnus. Så nära mig men ingen pling på telefonen? Det får vi ändra på i sommar tycker jag Melvis Baja vart så otroligt mycket stiligare nu med svarta fribord! 1 Quote
Mälar Elvis Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Melvis Baja vart så otroligt mycket stiligare nu med svarta fribord! Det tycker jag med Quote
Eken Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 En Outlaw som Melvis har alltid några fenderhangarounds med sig.. 2 Quote
Mälar Elvis Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Outlaw_8750.jpg En Outlaw som Melvis har alltid några fenderhangarounds med sig.. På Askholmen är det inte lätt att få tag på tjänstefolk... man får ta det som erbjuds... 1 Quote
V8dc Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Melvis Baja vart så otroligt mycket stiligare nu med svarta fribord! Bromsspår? Nä den ser mycket bättre ut nu! Min båt iförd solglasögon. 1 Quote
Jesper Zander Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Ja det är snyggt med svarta rutor som Volvoraggaren sa Nejdå, det är stiligt. Quote
Magnus Posted January 5, 2014 Author Report Posted January 5, 2014 Melvis Baja vart så otroligt mycket stiligare nu med svarta fribord! Det tycker jag med Sen så är det bara att laga med eltejp om man skulle få en repa eller dylikt. Quote
Mälar Elvis Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Melvis Baja vart så otroligt mycket stiligare nu med svarta fribord! Det tycker jag med Sen så är det bara att laga med eltejp om man skulle få en repa eller dylikt. Eller tuschpenna funkar faktiskt på smårepor... Quote
Svwerker Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Outlaw_8750.jpg En Outlaw som Melvis har alltid några fenderhangarounds med sig.. På Askholmen är det inte lätt att få tag på tjänstefolk... man får ta det som erbjuds... Quote
Bossed Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Mittinattenstyrning med månljus i piteå skärgård Quote
Magnus Posted January 6, 2014 Author Report Posted January 6, 2014 Skall vi gissa vem som är kapten på denna skuta då? Quote
Magnus Posted January 6, 2014 Author Report Posted January 6, 2014 Askholmen Speedweek 2012 Formulan fungerar fint som bobåt Skärpe djup eller helt enkelt skärp dig... Glastron gofastboat Det ryktas att Arrow är snabbare än phantom 2 Quote
crw Posted January 7, 2014 Report Posted January 7, 2014 Snygga bilder Magnus! Saknar alltid min Formula när jag ser din fina båt Quote
Magnus Posted January 12, 2014 Author Report Posted January 12, 2014 Saknar alltid min Formula när jag ser din fina båt Det kan vi alltid ordna, kom förbi med en stor påse pengar så löser vi din saknad :-) 1 Quote
Magnus Posted January 12, 2014 Author Report Posted January 12, 2014 Dimma, sensommar och fuktiga mornar skapar alltid trevliga omgivningar för fotografering. 2 Quote
Booste Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Fina bilder Magnus. Sommaren som gick var kanon, vaknade upp till sådana här mornar många gånger känns det som. 2 Quote
Magnus Posted January 12, 2014 Author Report Posted January 12, 2014 Fina bilder Magnus. Sommaren som gick var kanon, vaknade upp till sådana här mornar många gånger känns det som. Fina bilder. Måste vara sånt där väder som seglar svär över svårt att segla i bleke Quote
Navigare Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Fina bilder Magnus. Sommaren som gick var kanon, vaknade upp till sådana här mornar många gånger känns det som. Åh, jag fick precis en otrolig längtan till sommar.. Quote
Svwerker Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Fina bilder Magnus. Sommaren som gick var kanon, vaknade upp till sådana här mornar många gånger känns det som. Fina bilder. Måste vara sånt där väder som seglar svär över svårt att segla i bleke Finns positiva saker med alla slags väder. Quote
crw Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Saknar alltid min Formula när jag ser din fina båt Det kan vi alltid ordna, kom förbi med en stor påse pengar så löser vi din saknad :-) Misstänkte att jag skulle få det svaret, och faktum är att jag har lekt med tanken både 2 och 3 ggr.... Quote
Recommended Posts