Magnus Z Posted August 2 Report Share Posted August 2 Snygg blå färg på en snygg båt. Polestar blå? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasglad Posted August 3 Report Share Posted August 3 Äntligen äntligen efter veckor med förkylningar. Synd att semestern är slut för sambon på måndag. Vi har båda gjort något vi aldrig gjort förut…sjukskrivit oss under semestern. Dagarna sparas men årets båtdagar är ändå missade. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Z Posted August 4 Report Share Posted August 4 Inte så kallt ute så att sitta under markisen på klubbhuset och få i sig lite lunch medans regn och åskvädret drar förbi är inte så dumt. Eftersom jag inte satte på kapellet lär jag ha några extra liter vatten i båten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navigare Posted August 4 Report Share Posted August 4 @Eken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eken Posted August 5 Report Share Posted August 5 14 timmar sedan, Navigare sade: @Eken Kul att se att nya ägaren är ute och njuter av båten! 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Mountainvalley Posted August 10 Report Share Posted August 10 Måste nog iallafall lite ändra min åsikt om äldre ”murklors” tillförlitlighet, efter en vinter i båthuset (som höll på att sluta dåligt då jag utav ngn outgrundlig orsak glömde bort att hissa upp båten i höstas 🫣, alzheimer light kanske) så hostar snurran igång på andra draget med fjolårets bensin i😅👍 P.S Någon som vet om det går att sätt fjärreglage på denna snurra samt var man får tag i ett sådant isf? D.S IMG_7200.mov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NON Posted August 19 Report Share Posted August 19 Det är inte alltid glass och ballonger på sjön: 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Z Posted August 25 Report Share Posted August 25 Dags för den årliga bottentvätten vid Ulvsunda. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NON Posted September 1 Report Share Posted September 1 Norrsken över båten. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy Posted September 1 Report Share Posted September 1 Fin lördagsmorgon i skärgården. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy Posted September 1 Report Share Posted September 1 På hemvägen idag hade kbk övning utanför ornöhuvud 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasglad Posted Sunday at 06:49 PM Report Share Posted Sunday at 06:49 PM När man gett upp för säsongen och bokat upptagning och så plötsligt får en lucka i kalendern. 26 timmar till sjöss 38 distans segling och en grym kväll med vänner långt ut i skärgården. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts