Gå till innehåll

Känner någon till northshoremarine.se?


matte_lule

Recommended Posts

7 timmar sedan, matte_lule sade:

Är det någon som känner till northshoremarine?


ingen koll, men jag hittade Praktiskt Båtägande med reportage om Nimbus 26 när jag röjde, den behöver du i båthuset! 🙂

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, nbottning sade:


ingen koll, men jag hittade Praktiskt Båtägande med reportage om Nimbus 26 när jag röjde, den behöver du i båthuset! 🙂

En gammal blaska och jag har lökens hembrända. Brändes i ett båthus i Jättendal för 15 år sedan. Lite stickig smak, men fin sprit, det enda man dricka den med är russian. 
Vem behöver något annat då? 
Skönt att en tråd kan spåra ur så snabbt.. 

Vad tänker du på avseende Northshore marine? 
Min spontana tanke är att dom som startat det inte riktigt hinner med att göra speciellt mycket jobb för att dom har flera andra företag att hantera. Eller så kan det vara så att dom inte var så duktiga så folk inte vill anlita dom eller.. Finns nog 100 andra möjligheter. 
Skulle du köpa saker från dom så finns säkert dom delarna från någon närmare? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Flajjan sade:

En gammal blaska och jag har lökens hembrända. Brändes i ett båthus i Jättendal för 15 år sedan. Lite stickig smak, men fin sprit, det enda man dricka den med är russian. 
Vem behöver något annat då? 
Skönt att en tråd kan spåra ur så snabbt.. 

Vad tänker du på avseende Northshore marine? 
Min spontana tanke är att dom som startat det inte riktigt hinner med att göra speciellt mycket jobb för att dom har flera andra företag att hantera. Eller så kan det vara så att dom inte var så duktiga så folk inte vill anlita dom eller.. Finns nog 100 andra möjligheter. 
Skulle du köpa saker från dom så finns säkert dom delarna från någon närmare? 

Tyckte ändå jag var nästan helt på topic.... 🤣🤣🤣

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, nbottning sade:

Tyckte ändå jag var nästan helt på topic.... 🤣🤣🤣

 

Gin&Topic kanske?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt @matte_lulejag menade inte att spåra detta!

 

Jag har ju på riktigt en tidning till dig :)

 

Vad ska handlas från den i tråden avhandlade firman? 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2021-03-22 at 22:35, nbottning sade:

Förlåt @matte_lulejag menade inte att spåra detta!

 

Jag har ju på riktigt en tidning till dig :)

 

Vad ska handlas från den i tråden avhandlade firman? 

 

 

Tack @nbottning Jag tar gärna det reportaget :) 

 

Ingen fara att tråden spåra men jag föredrar en rökig whisky eller öl @Flajjan :D 

 

Nä jag är ansvarig över Nimbus26 gruppen på facebook och en medlem som är med och driver northshoremarine hörde av sig om det var intressant att göra en rabattkod för gruppens nimbus 26 medlemmar.

 

Så jag funderade på om det är nått jag skall göra. 

 

  • Tumme upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns alltid en fara med att förknippa ”sitt varumärke” med andra aktörer. Användarna av gruppen kommer att se det som att gruppen går i god för att det andra företaget är ok. Så om det finns minsta tvivel avstå. Det är mitt råd.

 

Sen kan du vända på det. Vad får gruppens varumärke för nytta av att synas med bolaget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

33 minuter sedan, Gasglad sade:

Finns alltid en fara med att förknippa ”sitt varumärke” med andra aktörer. Användarna av gruppen kommer att se det som att gruppen går i god för att det andra företaget är ok. Så om det finns minsta tvivel avstå. Det är mitt råd.

 

Sen kan du vända på det. Vad får gruppens varumärke för nytta av att synas med bolaget?

 

Var lite grann så jag tänkte. @Gasglad det var därför jag ställde frågan här. Och jag fortsätter nog att hålla nimbus 26 gruppen fri :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...

Viktig information

Genom att fortsätta läsa på vår webbplats accepterar du vårt användande av cookies