Botte Posted April 1, 2025 Report Posted April 1, 2025 165000= 26500 mil. Du tänkte nog bakvänt där. Quote
dag55 Posted April 2, 2025 Report Posted April 2, 2025 Du har rätt, jag räknade åt fel håll....😵 1 Quote
Lars Ström Posted April 9, 2025 Author Report Posted April 9, 2025 Såg på en annan tråd att vår kära UmeUbbe har lämnat oss.🥲🥲 Gick direkt till knivlådan i köket och tog dessa bilder på smörknivarna UmeUbbe tillverkat och skickat till oss. Vill nog påstå att Vi använt dom nästan varje dag sen vi fick dom. Med andra ord utsökt kvalite. Tack igen för allt min vän och Vila i frid.❤️❤️ 2 5 1 Quote
Lars Ström Posted April 10, 2025 Author Report Posted April 10, 2025 Var till marinan idag. Full fart på sjösättningarna. 1 2 Quote
Lars Ström Posted April 12, 2025 Author Report Posted April 12, 2025 Nu kan man hyra "Aqua Tiki"..en bar med Kapten på LOTO. Blir nog många spillda drinkar en gropig Lördag. 1 1 Quote
Lars Ström Posted April 12, 2025 Author Report Posted April 12, 2025 Så trevligt..!! Nu på eftermiddagen har vi varit på ”kryssning” ombord Lisen. Kapten ombord är en CyberMarine bekant och tilläggningarna var med beröm godkända. Tack så mycket och nu förstår Carina bättre ansvaret man har som kapten ombord..👍😃❤️🇸🇪 1 5 Quote
Svinninge Posted April 13, 2025 Report Posted April 13, 2025 Tack själva för besöket. Kul att ni uppskattade kryssningsturen runt "Hammarbyoceanen", vi hade förmånen att ha ett riktigt fint vårväder dessutom. Mycket trevligt att träffas i verkligheten och inte bara via tangentbordet. 1 Quote
Lars Ström Posted April 13, 2025 Author Report Posted April 13, 2025 Lugnt i Hammarby slussen idag. Quote
Lars Ström Posted April 13, 2025 Author Report Posted April 13, 2025 Några bekanta är ute och luftar deras Sealine tror jag det är.👍 1 Quote
Lars Ström Posted April 13, 2025 Author Report Posted April 13, 2025 Vet inte varför bogserbåten kommer backande i rätt hög fart. Quote
Gasglad Posted April 13, 2025 Report Posted April 13, 2025 Avelin:arna är lite bakfram :). Tror det är Voith Sneider propeller på den där och då spelar det inte så stor roll åt vilket håll man åker. 1 1 Quote
Svinninge Posted April 13, 2025 Report Posted April 13, 2025 16 minuter sedan, Gasglad sade: Avelin:arna är lite bakfram :). Tror det är Voith Sneider propeller på den där och då spelar det inte så stor roll åt vilket håll man åker. Ingen Voith-Schneider på den men en variant av pod. 2 Quote
Lars Ström Posted April 15, 2025 Author Report Posted April 15, 2025 Ett stopp hos KMK på Strandvägen 56. Kaffe och kanelbulle 👍❤️😃 1 Quote
Gasglad Posted April 20, 2025 Report Posted April 20, 2025 Kul med Cheerleading. Då kommer du att säkert träffa min guddotter och en hög vänner till mig. Cheerleading är stort i Hudiksvall av nån anledning och flera tjejer ingår i landslaget. 1 Quote
Speedy Posted April 24, 2025 Report Posted April 24, 2025 Många incidenter vid just New Yorks flygplatser på senare tid. Obehagligt. Quote
Lars Ström Posted April 24, 2025 Author Report Posted April 24, 2025 Frukost på Hampton Inn. Linneas team har gått till final idag. 8 Quote
Lars Ström Posted April 25, 2025 Author Report Posted April 25, 2025 Vår Volvo får nu vård varje dag om man så vill på nya biltvätt anläggningen. 32 dollar i månaden kostar det. 1 3 Quote
Lars Ström Posted April 25, 2025 Author Report Posted April 25, 2025 Vidare så öppnade en helt ny Texas Roadhouse krog. Quote
Lars Ström Posted April 25, 2025 Author Report Posted April 25, 2025 En 12 pack Coors Banquet känns rätt. 2 7 Quote
Lars Ström Posted April 26, 2025 Author Report Posted April 26, 2025 Mysiga Tikibaren. Härligt hak och dessutom serveras min bärs .. Coors Banquet 😃🍺 1 3 Quote
Lars Ström Posted April 27, 2025 Author Report Posted April 27, 2025 Är ju medlem i Elks Lodge på Lake of the Ozarks sen 2018. Flyttade mitt medlemskap till Elks Lodge nära TV. Blev klart överraskad när vi besökte stället. Ligger jättefint vid en insjö och finns bryggor m.m 1 Quote
Lars Ström Posted April 27, 2025 Author Report Posted April 27, 2025 En riktig höjdare och dom klarade sig.. 1 1 Quote
Lars Ström Posted April 27, 2025 Author Report Posted April 27, 2025 Skaterbåten efter flygturen. 2 Quote
Jens Posted April 27, 2025 Report Posted April 27, 2025 Bra med välbyggd cockpit uppenbarligen! Quote
Lars Ström Posted April 27, 2025 Author Report Posted April 27, 2025 ....eller en jäkla massa tur att båten "landade rätt"..den långa höga flygturen gjorde ju farten blev mindre när den slog ner i plurret..!!..Vem vet. 1 Quote
Lars Ström Posted April 27, 2025 Author Report Posted April 27, 2025 Finns en video inne i cockpit som visar 207 MPH när dom lättar..sen ser man lite kort när båten slår i vattnen innan allt bröts..!! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.