Dicke Posted April 15 Report Posted April 15 Ser ut som en Marell M12, blir en dyr historia det där... https://www.blocket.se/mobility/item/17043750 1 Quote
Lars Ström Posted April 16 Author Report Posted April 16 Så här blev det på en större marina som har fina golfbilar folk får använda och frakta folk och grejor från parkeringen till båtplatsen-bryggan..😀 3 Quote
Lars Ström Posted April 17 Author Report Posted April 17 Folk vi känner på Lake of the Ozarks fick såna här hagel igår.. Blir en hel del skador då..!! 6 2 Quote
Lars Ström Posted April 20 Author Report Posted April 20 Westford Villas home owners association hade gatufest i Lördags. Stor uppslutning och skapligt trevligt. Inte men grej riktigt men nu har vi deltagit i en. 4 Quote
Lars Ström Posted April 21 Author Report Posted April 21 Tre veckor går riktigt fort med en supertrevlig vän sen många år tillbaka. I kväll är Havis på väg till Sverige och Åland. 5 Quote
Lars Ström Posted April 23 Author Report Posted April 23 Idag blir det något speciellt.. Hojtur med ett stort gäng och vi har poliseskort..👍 1 Quote
Lars Ström Posted April 23 Author Report Posted April 23 Fantastisk upplevelse idag. Över 300 Harley åkare dök upp idag för att delta i den årliga riden för att hedra Vietnam veteraner. Såg ut som hela vår polis flotta skulle se till att alla kunde köra i rad utan att behöva stanna för rödljus och annat. Så speciellt att vara med i en så stor grupp. Polisen vet verkligen hur man gör för att allt skall flyta på smidigt. Efter en halvtimme var vi framme vid vår Harley dealer ship. Både Eric och jag skötte oss bra och hamnade på diverse bilder när vi slutligen svängde in på målet. 3 Quote
tg_rossi Posted April 23 Report Posted April 23 Härlig uppslutning! I USA visar man verkligen hur mycket man uppskattar dina veteraner 👍 Quote
Lars Ström Posted April 24 Author Report Posted April 24 Hade den här funnits med vanlig bensin drift hade jag köpt en direkt..men..!! Så fort det är Plug in eller annat dyligt kostar försäkringen skjortan och lite till här där Vi bor. 2 Quote
Lars Ström Posted April 25 Author Report Posted April 25 Idag blir det en timmes ride till Leesburg för att vara med på BikeFest. 2 Quote
Lars Ström Posted April 26 Author Report Posted April 26 Tillbaka efter en lång dag i Leesburg. Helt makalöst..man måste se för att förstå omfattningen av detta event. Över 300 000 hojar finns på plats över 2/3 dagar. Lite bilder i blandad form.. 3 1 Quote
Dicke Posted April 26 Report Posted April 26 Ser onekligen ut som att det är ett stort event, kul att kunna ta hand om så många hojar, är ungefär hur många som finns totalt i Sverige! Quote
Lars Ström Posted April 26 Author Report Posted April 26 Mellan två Motorcykel poliser.. har varit på träning hos dom idag. Quote
Lars Ström Posted April 26 Author Report Posted April 26 Jäklar vad saker man fick lära sig för att hantera sin Harley bättre. 1 Quote
Lars Ström Posted April 26 Author Report Posted April 26 Vet inte om videon funkar här..?? IMG_1213.mov 5 Quote
Gasglad Posted April 27 Report Posted April 27 Ja ska man åka motorcykel så är den där typen av kurser helt klart att rekomendera. 1 Quote
Lars Ström Posted April 28 Author Report Posted April 28 Boca Raton, Florida. Våra gamla båtåkar krokar. Quote
Capitan Posted April 28 Report Posted April 28 Boca Bash har jag varit på ett antal gånger och haft otroligt kul 😁 Första gången så var jag inte alls sugen på att åka hem när övriga sällskapet fått nog och min ide med att jag tar en kajak hem togs sådär. Full och envis så fick jag till slut en liten cooler med öl samt koozies från kompisens mäklarfirma att dela ut. Som tur var så träffade jag på lite känt folk och fick senare skjuts hem med deras båt. Hade 8,5 distans till huset så kajak hem hade slutat med att överge den och ta taxi 😅 Livsfarligt med kajak på Intracoastal och hade varit som att paddla i en torktumlare med all trafik. Tydligen mer o mer skitfolk från 305 för varje år dock 2 Quote
Lars Ström Posted April 29 Author Report Posted April 29 Finns en SMART klass kvar i år här i vårt County. Citrus County Sheriff's Office The Citrus County Sheriff’s Office is hosting a FREE Ride Smart Florida motorcycle safety course right here in Citrus County on May 24, 2026. The training is conducted in a closed course instructed by highly trained law enforcement motor officers using the very same techniques that place them in the top 5% of all riders. 𝙍𝙚𝙦𝙪𝙞𝙧𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨: This course is free of charge; however, every rider must register with a valid driver’s license and motorcycle endorsement and sign a waiver. 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬: •Valid Driver’s License with motorcycle endorsement •A mechanically sound motorcycle (no leaking fluids, worn tires, etc.) with a valid registration •Wear proper riding gear, including: Over-the-ankle footwear, long pants & long-sleeve shirt/jacket, eye protection (sunglasses or eyeglasses are acceptable), and a DOT-approved helmet & pair of gloves. 𝐓𝐨 𝐬𝐢𝐠𝐧 𝐮𝐩 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐚𝐲 𝟐𝟒𝐭𝐡 𝐒.𝐌.𝐀.𝐑.𝐓 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐞𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐂𝐨𝐫𝐩𝐨𝐫𝐚𝐥 𝐆𝐞𝐨𝐟𝐟 𝐁𝐥𝐨𝐭𝐳 𝐚𝐭 𝐆𝐁𝐋𝐎𝐓𝐙@𝐒𝐇𝐄𝐑𝐈𝐅𝐅𝐂𝐈𝐓𝐑𝐔𝐒.𝐎𝐑𝐆 *ᴄʟᴀꜱꜱ ʟᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: ᴡᴛᴄ ᴅʀɪᴠɪɴɢ ᴘᴀᴅ ʙᴇʜɪɴᴅ ʟᴇᴄᴀɴᴛᴏ ʜɪɢʜ ꜱᴄʜᴏᴏʟ #SafeDriver #RideSMART Quote
Lars Ström Posted April 29 Author Report Posted April 29 HaaHaa hittade en svensk TV serie på Amazon Prime som lindrigt sagt är dålig..men kan fasen inte sluta att titta på den. En säsong kvar nu.. Lyckoviken heter den..😀 1 Quote
Kane Posted April 30 Report Posted April 30 De har fortfarande dock 16,1 miljoner aktier kvar i Nimbus. Quote
Recommended Posts