Lars Ström Posted July 2 Author Report Posted July 2 On 2026-03-15 at 19:52, Lars Ström sade: När vänner går bort blir bilder mer värdefulla och här är den enda jag hittar på Maurits och mig. Vi har känt varandra i över 60 år..😥 Fredag den 13:onde blev hans öde.. R.I.P. Kanske fel att posta men inatt vaknade jag av ett telefon-meddelande från Costa Rica om att Ammi..Maurits FD tjej skickade mig videos av att dom spridit hans aska i havet. Blev så rörd av låten dom spelade samtidigt..Det var ju hans favoritlåt och när man lyssnar på texten är det ju Maurits..!! Nu har "En lång lång väg till ingenting" fastnad i mitt huvud och spelar den om och om igen.. 3 Quote
Lars Ström Posted July 3 Author Report Posted July 3 Här är samma ras på gås som jag hade när vi bodde på Jay Gardens för 20 år sen..Jättecharmiga Afrikanska gäss. Hade 5 stycken men Florida Panthers mumsade i sig dom en efter en på nätterna 😥😥 1 Quote
Lars Ström Posted July 8 Author Report Posted July 8 Nästan ofattbart..😄..tiden rusar fram. 50 Years ago this weekend...The UIM SE Class European Championship race Nora, SWEDEN 1976. To the left..Kim Kalda Sweden..driving a Clerici/ Merc 650 XS To the right of me..Bo Nilson Sweden driving a Clerici/ Johnson FT-19S. (Yes it is my 1975 Chevy Cheyenne K-5 Blazer 4 X 4 in the background) 7 1 Quote
Torch Red Posted July 13 Report Posted July 13 Precis så Lasse. Skulle kunna vara mitt valspråk. 1 Quote
Recommended Posts