Gå till innehåll

Man vet att man är fast i båtträsket när......


Hedlund

Recommended Posts

Man är tvungen att springa runt och leta efter CP-Performancekatalogen trots att det är sekunder ifrån att hända en olycka om man inte tar sig till toaletten :D Händer dagligen :lol:

Fyll på med era erfarenheter av att vara båtnörd ;)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha!

Spinner vidare på toalettspåret, man är båtnörd när toalettsskåpet ser ut så här;

post-12-0-45957300-1388681953_thumb.jpg

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha!

Jag är nära, har en ny i kartong elektrisk båttoalett på vinden i väntan på någon båt någon gång i framtiden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...när man sover under soffbordet för att få den rätta ruffkänslan! :)

Ha ha ha den var bra :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Man-vet-att-man-är-fast-i-båtträsket-när...

 

man funderar på nästa båt när den man redan har börjar bli precis som man vill ha den  :rolleyes:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en polare som köpte en ladugård att ha båtarna i. Det tyckte jag var rätt seriöst sjukt...

 

Sist jag pratade med honom berättade han att han numera har 7 ladugårdar. Då jag frågade om båtar så började han med 7 segelbåtar, .........

(han samlar dessutom på en massa annat, pensionär nuförtiden så har för mycket tid och plats tror jag)

 

Så numera känns det som mitt båtintresse är mer normalt.. fast frun alltid säger att vad skall jag med fler båtar till när jag bara kan köra en i taget

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... man river ur "allt" varje vinter...

 

Det var någon på ett annat forum som frågade (helt seriöst) -Tar inte alla ur motorn varje höst??

 

JAG gör det iaf :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skriver nog 3/4 av mina inlägg sittandes på muggen.... Som det här till exempel...

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...

Viktig information

Genom att fortsätta läsa på vår webbplats accepterar du vårt användande av cookies