Victor L Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 Lite vår, lite sommar och lite höst 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor L Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 mer.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor L Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 mer.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor L Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 mer.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragonApan Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 Fan att man klarade sej från att hamna i vattnet där! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eken Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Här kommer jag åkandes, ser ut som att jag har stenkoll på den gröna pinnen.. En kväll i slutet på augusti, jag och ett par polare har löst några viktiga frågor om livet efter maten. En fin kväll. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klasson Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Lite av mina sommar bilder i nynäshamns trakterna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted January 16, 2014 Author Report Share Posted January 16, 2014 Askholmen 2013 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mälar Elvis Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Det var nog den hittills vackraste bild som lagts upp på CM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted January 16, 2014 Author Report Share Posted January 16, 2014 Det var nog den hittills vackraste bild som lagts upp på CM Jag har den här också. "Melvisspecial edition askholmen photoshop" 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted January 16, 2014 Author Report Share Posted January 16, 2014 Gammal bild på gammal båt, men jag gillar den och kommer ihåg hur onykter jag var när jag tog denna bild 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liberator Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Gammal bild på gammal båt, men jag gillar den och kommer ihåg hur onykter jag var när jag tog denna bild DSC_33832525.JPG den bilden är oslagbar ju å på fyllan också, kanon där Magnus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Ström Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 The all new custom made Police boat for the Oslo Harbour Police. 50 feet, 2x ips Volvo, 800 ps, 42 knots. Built in Aluminium so it can take on ice and rough weather in Norway. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norpan Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 En tanke som kanske inte hör hemma i en bildträd, men funkar det att köra IPS drev i is? känns som att de skulle kunna vara ganska känsliga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Om jag ska fortsätta vara off topic så funkar det alldeles utmärkt. Gjorde många isturer med IPS förra vintern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navigare Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Från bastun på NBK's klubbholme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nbottning Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Jag drömmer att någon gång få testa IPS, kanske när jag blir stor :-) Denna skönhet kom och gjorde till i stan en dag i sommras, båtturister från Danmark 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Mälaren är grejer det Fin kväll i solen 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarMan Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Det var en oerhört härlig sommar 2013. Jag var tyvärr inte så flitig med kameran, men några gånger var den med... Munkholmen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarMan Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Grvamarn klockan 4 på morgonen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarMan Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Fin utsikt över Mysingen klockan 21:30 (svårt att inte få ögonen påsig när man glider in på Utö klockan tio å kvällen, typ alla tittar...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarMan Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Nyköping 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eken Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Mälaren är grejer det Fin kväll i solen Härliga minnen! Men, visst fan blåste det framåt natten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nbottning Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Till denna sommar har jag minskat med 12 cylindrar, vi ska se om det ger någon skillnad på bränslekontot.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eken Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Ja, fan vad dyrt det blivit. Jag har nog tankat 60 liter i år. Å andra sidan har jag inte åkt så långt, tror loggen stannade på strax under 300M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nbottning Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Du har räknat fel, du får lägga på en nolla och dubbla det talet så verkar det mer rimligt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarMan Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 En favorit! Dragetskanal... Hoppas vi inte möter någon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Mälaren är grejer det Fin kväll i solen Härliga minnen! Men, visst fan blåste det framåt natten? Ja det blåste upp ordentligt när vi åkte och lämnade av din käresta sen lugnade det ner sig när vi åkte tillbaka till ön och brände förbi båtklubben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarMan Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Ja, fan vad dyrt det blivit. Jag har nog tankat 60 liter i år. Å andra sidan har jag inte åkt så långt, tror loggen stannade på strax under 300M. 60 liter..... Jag landadep 900 liter år... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teji Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Fin utsikt över Mysingen klockan 21:30 (svårt att inte få ögonen påsig när man glider in på Utö klockan tio å kvällen, typ alla tittar...) Var det hon som var strandsatt och behövde komma till dig sommaren som var. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts